01. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

PostNL thuislevering
De levering met PostNL thuislevering wordt op je bezorgadres geleverd. Mocht je de eerste keer niet thuis zijn dan probeert de postbode het pakket bij de directe buren te bezorgen. Lukt dit niet, dan laat de postbode een kennisgeving achter waarop een 'Niet thuis code' staat. Met deze code kan je op de website PostNL zelf een afspraak maken voor de volgende afleverpoging. Je kunt ook aangeven dat je het pakket bij de buren of op een PostNL servicepunt wil laten bezorgen. Kies je voor een servicepunt, dan zal je bestelling daar maximaal 3 weken bewaard worden. Heb je je pakket niet kunnen afhalen binnen drie weken? Dan wordt hij automatisch teruggestuurd naar Fish&Chips en zal het totaalbedrag van het pakket retour geboekt worden.
Back to top
 

02. Kan ik mijn bestelling volgen?

Nadat je pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daarin jouw Track & Trace nummer. Hiermee kun je de status van je order volgen. Als je op werkdagen voor 21.00 uur besteld hebt, krijg je de code nog dezelfde dag, anders zal de code de volgende dag verstuurd worden. De code kun je vervolgens samen met je postcode invullen op de website van PostNL om je bestelling te volgen totdat deze geleverd is.
Back to top
 

03. Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als je de eerste keer niet thuis bent bij een levering, krijg je een briefje in de brievenbus met een 'Niet thuis code' . Met deze code kun je een vervolgafspraak maken op de website van PostNL, hiervoor moet je wel een account aanmaken bij PostNL. Je kunt dan een tweede bezorgingspoging inplannen, maar je kunt er ook voor kiezen om je pakketje te bezorgen bij je buren. Als er bij de tweede poging niemand thuis is, kun je je pakketje de volgende dag na 13.00 afhalen bij een postkantoor of Bpost servicepunt. Vergeet niet je legitimatie mee te nemen. 
Back to top
 

04. Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

De levertijd bedraagt 2 tot 4 werkdagen.
Back to top
 

05. Wat is de levertijd als ik artikelen koop met verschillende levertijden?

Indien je bestelling artikelen bevat waar een langere levertijd bij staat vermeld, verzenden we je volledige bestelling pas wanneer deze helemaal compleet is.
Back to top
 

06. In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Wij bezorgen in Belgie.
Back to top