01. Hoe kan ik retourneren?

Als een artikel niet past of niet bevalt dan mag je het artikel altijd retourneren. Je kunt je pakket kosteloos retourneren via een Bpost servicepunt onder de vermelding ‘FISH&CHIPS’. Hiervoor is een retoursticker nodig, deze kan worden opgevraagd bij customer service, telefonisch te bereiken op +31(0)20-218 21 46 of per mail customerservice@fishandchips.be. Je kunt jouw pakket ook in onze winkel retourneren.
Er gelden wel een aantal voorwaarden:

  • Je geld terugvragen moet binnen 14 dagen na ontvangst van je pakket. Retourzendingen die later binnenkomen worden niet in behandeling genomen.
  • Het originele prijskaartje dient nog aan het artikel gehecht te zijn.
  • Retouren van schoenen worden alleen geaccepteerd als de schoenendoos in de originele verzenddoos is verpakt. Dichtgeplakte schoenendozen worden geweigerd.
  • Stuur het originele retourformulier mee. Je kunt hierop aangeven dat je je geld retour wilt. Als je geen retourformulier ontvangen hebt of deze kwijt bent kun je het herroepingsformulier downloaden en samen met de artikelen retour sturen. Dit formulier is te vinden bij de verkoopvoorwaarden.
  • Het pakket kun je afgeven bij een Bpost servicepunt of in onze winkel.
  • Bewaar het verzendbewijs goed.
  • Let op: in de winkel kun je het retourpakket alleen afgeven. Je ontvangt geen contant geld. Dit wordt op je rekening terug gestort of, in geval van een acceptgiro betaling, wordt de vordering aangepast.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Fish&Chips niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.
Back to top
 

02. Wat is het retouradres?

Je kunt je pakket gratis retourneren via een Bpost servicepunt of in onze winkel. Hierbij kan het pakketje naar het volgende adres worden gestuurd:

Fish & Chips
Antwoordnummer 2246
Delta 132, 6800 VH  Arnhem
 

Back to top

03. Ik heb items geretourneerd, moet ik nu alsnog verzendkosten betalen?

Wanneer je je gehele bestelling annuleert, betaal je geen verzendkosten.
Back to top
 

04. Wanneer wordt het retourbedrag betaald?

Indien je geld retour ontvangt gebeurt dit ongeveer een week nadat wij jouw bestelling retour hebben ontvangen. Uitzonderingen: Rond drukke periodes of feestdagen kan de afhandeling van je geretourneerde bestelling vertraging oplopen.
Back to top
 

05. Kan ik actie –of afgeprijsde artikelen ook retourneren?

Actie- en afgeprijsde producten die via de webshop zijn aangeschaft, kunnen binnen 14 dagen na ontvangst met aangehecht prijskaartje, geretourneerd worden. Retourneren kan eenvoudig door het artikel gratis retour te sturen via een Bpost servicepunt of naar onze winkel te brengen. De producten mogen niet gedragen zijn.
Back to top
 

06. Mag ik de giveaways houden als ik mijn item wil retourneren?

Indien tijdens acties een artikel gratis wordt weggegeven bij bestelling van specifieke actie-artikelen, dan dient het gratis artikel in het geval van het retourneren van het actie-artikel ook retour gestuurd te worden. Mocht dit niet gebeuren dan kunnen er kosten in rekening gebracht worden.
Back to top